Monday 27 February 2012

Sharing is Caring: Buku Mengecap Bahagia dengan Istighfar dan Taubat

Assalamualaikum dearest Glam Sisters!

Apa khabar semua! Sorry AMC lama x update blog... this time AMC nak share buku hasil tulisan ayahanda bonda AMC, Ismail Hassan & Saulah binti Dato' Hj. Tajudin... buku ini diterbitkan oleh Telaga Biru... sangat bermanfaat untuk kita semua.. untuk pengetahuan nak terbitkan buku ni ayah & mama ambil masa setahun untuk buat penyelidikan.. ini Sinopsis buku:
"Istighfar dan taubat ialah jalan kebenaran dalam mencari ruang keampunan Allah SWT. Kedua-dua amalan ini saling melengkapi dalam usaha manusia meraih kurniaan pengampunan terhadap Yang Maha Pencipta. Sesungguhnya, Allah SWT telah memuji insan-insan yang memohon keampunan dan kembali ke landasan Islam yang sebenar, di samping menjanjikan ganjaran dan pahala yang amat besar.

Istighfar dan taubat yang dilakukan oleh Muslim dengan syarat-syarat dan adab-adabnya yang betul agar sentiasa berada atas landasan tawajjuh kepada Allah SWT semata-mata. Sebagai hamba Allah SWT, untuk mencapai kebahagiaan di dunia dan di Akhirat, mereka haruslah bertakwa kepada Allah SWT iaitu dengan mentaati segala perintah-Nya dan meninggalkan segala larangan-Nya. Semoga buku ini dapat memberi panduan lengkap dan seterusnya membimbing kita ke arah jalan yang diredhai oleh Allah SWT demi mengecap kehidupan yang bahagia di dunia dan di Akhirat."


Harga special dari AMC RM28 shj... kos penghantaran RM7 (semenanjung) & RM13 (Sabah & Sarawak)... delivered by Nationwide Express.. cara untuk order:

1. Deposit RM28 + KOS penghantaran (contoh utk semenanjung RM35) ke
  • Maybank 162106835776 (Ahmad Yusri Ismail) 
  • CIMB 02170017205525 (Ahmad Yusri Ismail) 

2. SMS Tarikh, Masa & Bank bayaran SERTA Nama, Alamat, Handphone No. ke 019-259 2905

3. Wait for Mr. Nationwide :)

Semoga kita sama2 mendapat rahmat ya! ♥♥




2 comments: